Reklamacije i povrati
Svi proizvodi se pregledavaju i isporučuju neoštećeni prije isporuke. Pažljivo ćemo zapakirati vaše proizvode u kutiju za isporuku kako bi vam došli neoštećeni i u originalno pakiranje.
Sukladno članku 37. Zakona o zaštiti potrošača, u slučaju nedostatka proizvoda, zahtijevajte od tvrtke da zamijeni neispravni proizvod novim, besprijekornim proizvodom ili nadoknadi plaćeni iznos ili otkloni štetu na proizvodu. U slučaju djelomičnog povrata, tvrtka vraća dio plaćenog iznosa koji se odnosi na proizvode sa statusom povrata.
Robu možete vratiti u roku od 8 dana od dana kupnje. Ako je prošlo više od 8 dana od kupnje, nažalost ne možemo vam ponuditi povrat novca ili zamjenu.
Zamjena proizvoda
Zamjenu kupnje putem Internet trgovine obavlja tvrtka BIOGARDENIA d.o.o. Taborska cesta 38d,
1290 Grosuplje, Slovenija.
Proizvodi moraju biti neotvoreni, neiskorišteni, nepromijenjeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži. Rok za zamjenu proizvoda je 8 dana od dana primitka robe.
Zamjena proizvoda moguća je samo nakon podnošenja računa ili kopije računa.
Nakon primitka vraćenog predmeta, pregledat ćemo povrat pošiljke i poslati vam e-poštu da smo primili vraćeni predmet. Također ćemo vas obavijestiti o odobrenju ili odbijanju povrata.
Ako je žalba prihvaćena, povrat će se obraditi i povrat će automatski biti dodijeljen vašoj kreditnoj kartici ili izvornom načinu plaćanja u roku od 8 radnih dana.
Kašnjenje povratka
Ako još niste dobili povrat, prvo ponovno provjerite svoj bankovni račun.
Zatim se obratite izdavaču kreditnih kartica, možda prođe neko vrijeme prije nego što službeno bude najavljen povrat sredstava.
Zatim se obratite svojoj banci. Često treba vremena da povrat bude vidljiv na stanju na vašem računu / kartici.
Ako ste sve ovo učinili, a još niste dobili povrat, pošaljite nam e-poštu na info@rossen.com.hr
Zamjena robe
Zamjena robe vrši se samo u slučaju oštećenja robe. Ako želite zamijeniti robu za isti proizvod, molimo vas da nam pišete e-poštom: info@rossen.com.hr ili BIOGARDENIA d.o.o., Taborska cesta 38d,
1290 Grosuplje, Slovenija.
Dostava
Ako želite vratiti proizvod, pošaljite ga na adresu: BIOGARDENIA d.o.o.,Taborska cesta 38d,
1290 Grosuplje, Slovenija.
Troškove poštarine za povrat robe snosi kupac. Troškovi dostave su nepovratni.
Ako vraćate pošiljku veće vrijednosti, razmislite o upotrebi usluge otpreme koja se može pratiti. Ne garantiramo da ćemo dobiti vraćeni proizvod ako je poslan redovnom poštom (bez sljedivosti).